Generelle spørgsmål

1Forsendelse
Vi sender alle vores pakker med GLS. Som standart sender vi til nærmeste GLS pakkeshop. Der er også mulighed for at vælge hjemmelevering. Den koster lidt mere. Ønsker du hjemmelevering, kræver det, at der er nogen på adressen til at modtage ordren. Vi kan bede GLS stille pakken et sted du angiver. Denne information kan skrives som kommentar til ordren. Bemærk, at vi ikke tager ansvar for bortkommende pakker hvis de stilles uden fysisk overdragelse.
2Kan jeg vælge pakkeshop?
Som udgangspunkt benyttes altid nærmeste GLS pakkeshop fra din leveringsadresse. Ønsker du en bestemt pakkeshop, kan du skrive hvilken i kommentarfeltet.
3Leveringstid
Vi bestræber os på at på at afsende ordren inden for 24 timer på hverdage. I travle perioder, som i julen, kan dette ikke sikres 100%. Den normale leveringstid er 3-5 hverdage. Det er muligt, at tilvælge ekspreslevering. Her kommer du først i køen og vi sikrer, at din pakke er fremme 1-2 hverdage efter bestilling. Bemærk, at ved produkter med graveringer, kan være længere leveringstid en normalt.
4Specialdesign
Har du ønsker om en ide du selv har, vil vi gerne være behjælpelige med opgaven. Vi kan hjælpe med optegning og udførsel. Du vil blive præsenteret en tegning af dit produkt inden vi laver den. Bemærk, at der her kan være længere leveringstid end angivet ved forsendelse.
5Hvordan sætter jeg mine produkter op?
Når du handler hos WoodsUp får du altid ophængs materialer med. Nogle få produkter kræver skruer. Det vil typisk være knager eller hylder. Vi leverer skruer og rawlplugs, som passer til almindelig mur. Er din væg af en anden type, som gips, skal du selv have skruer og rawplugs dertil. Ved de fleste mindre produkter følger der hæftemasse med (også kaldet elefantsnot eller lærens tyggegummi). Til store produkter anbefaler vi dobbeltklæbende tape. Ved produkter, hvor vi anbefaler dobbeltklæbende tape vil det medfølge i pakken.
6Hvem betaler portoen, hvis jeg vil returnere min vare?
Hvis du ønsker at returnere en vare, skal du selv betale for returnering.
7Can I make an international bank transaction?
Yes you can! You'll need an IBAN (International Bank Account Number) and a SWIFT-address so here we go:

Bank: Arbejdernes Landsbank
IBAN account number: DK5253240000252612
SWIFT-address/BIC : ALBADKKK

Furthermore you'll have to fill in our complete address which is:

WOODSUP APS
VIBEVEJ 20
4040 JYLLINGE
DENMARK

And that's all!

We'll ship as soon as the transaction is completed.