Skip to main content
Spørgsmål og Svar

Her finder du de mest stillede spørgsmål.
Kan du ikke finde svar på dine spørgsmål er vi klar til at hjælpe på telefon og mail her.

Spørgsmål og Svar

Her finder du de mest stillede spørgsmål.
Kan du ikke finde svar på dine spørgsmål er vi klar til at hjælpe på telefon og mail her.

Generelt

Hvor længe har I eksisteret?

WoodsUp har eksisteret siden 2016. I 2018 havde vi en gennemgribende gennemgang af virksomheden,  ryddet op i gamle produkter og skåret ind til benet.

I februar 2023 har vi lanceret vores nye hjemmeside og webshop.

Kan I designe noget for mig?

Ja, det kan vi godt!

Vi har en del ønsker fra private kunder, hoteller og restauranter der ønsker vi designer et specifikt ur, en lampe eller hylder.

Bæredygtighed er noget vi går ind for, og har du ønsker om en ide du selv har, vil vi gerne være behjælpelige med opgaven. Vi kan hjælpe med optegning og udførelse.

Du vil blive præsenteret en tegning af dit produkt inden vi laver det. Bemærk, at der her kan være længere leveringstid end angivet ved forsendelse.

Leverer i til erhverv?

Ja, det gør vi.

Vi leverer til mange forskellige typer erhverv. I samarbejde med kunden, finder vi den løsning, som passer til virksomhedens DNA.

Logo, Skiltning og Navneskilte m.m.

Du kan læse mere om vores løsninger til erhverv her.

Hvordan har I fået jeres anmeldelser?

Vi har og gør faktisk ikke særligt meget for at få anmeldelser, men vi sætter stor pris på dem vi får.

Vores målsætning er altid, at levere det bedste produkt og kundeservice. Derfor er holdningen, at hvis du, som kunde er tilfreds må du meget gerne lave en anmeldelse på Trustpilot, Facebook eller Google.

Kan jeg chatte med Jer?

Vi tilbyder desværre ikke chat-support. Vi elsker derimod at tale med kunder. Du finder vores nummer og åbningstider her.

Hvad er jeres åbningstider?

Da vi ikke har nogen fysisk butik eller showroom, har vi ikke åben for besøg. Men du finder vores åbningstider og kontaktinformationer her.

Har I et showroom hvor jeg kan se produkterne?

Nej desværre. Vi har ikke butik eller showroom.

Vi er dog løbende på messer og udstillinger i løbet af året og kommer flere steder i hele Danmark.

Du er velkommen til at kontakte os for yderligere information.

Tilbyder I EAN-faktura?

Ja det er en mulighed.

Vi tilbyder lige nu ikke muligheden, at EAN kan vælges ved check-out. Men kontakt os og vi sender EAN faktura.

Can I pay by international moneytransfer?

Yes you can! You’ll need an IBAN (International Bank Account Number) and a SWIFT-address so here we go:

Bank: Arbejdernes Landsbank
IBAN account number: DK5253240000252612
SWIFT-address/BIC: ALBADKKK

Furthermore you’ll have to fill in our complete address which is:

WOODSUP APS
VIBEVEJ 20
4040 JYLLINGE
DENMARK

And that’s all!

We’ll ship as soon as the transaction is approved and completed.

Sikker betaling

Hvad indebærer en certificering hos e-mærket?

e-mærket er en nonprofit organisation, som blev stiftet i 2000 af Dansk Erhverv, Dansk IT, Forbrugerrådet Tænk, FDIH, Dansk Industri, Finans Danmark og HK.

På baggrund af den voksende internethandel gik organisationerne sammen om at oprette en certificeringsordning for danske webshops, med henblik på at sikre både forbrugere og de erhvervsdrivende, der ønskede at drive butik online.

Hvilke punkter skal WoodsUp.dk leve op til, for at kunne benytte e-mærket certificering?

WoodsUp.dk er en godkendt og certificeret webshop. Alle forhold omkring transparens i webshoppen skal gerne bidrage til en tryggere købsoplevelse. Her kan du se, hvilke krav webshoppen skal efterleve, og hvilke fordele e-mærket giver dig som forbruger.

  • Tydelige webshopoplysninger og tydeligt sprog, herunder CVR-nummer, hurtigt svar på spørgsmål indenfor max 5 dage, link til handelsbetingelser og 100% dansk sprog.
  • Sikker betaling via en krypteret forbindelse.
  • Overskueligt købsforløb, ordreopsummering med fyldestgørende informationer om pris incl. moms.
  • Aktiv accept af handelsbetingelser før køb finder sted.
  • Gem kreditkort information så kunden ikke behøver taste oplysninger næste gang de vil handle.
  • Forbehold for prisfejl, udsolgte varer mv.
  • Betingelser og aftalevilkår, handelsbetingelser, standardfortrydelsesformular samt tydelig ordrebekræftelse med nødvendige informationer.
Hvilke betalingsmetoder tilbyder I?

Det vælger du helt selv. De fleste ordrer vi får ind, betales via Mobilepay. Nemt og hurtigt. Vi modtager også Dankort, Visa, Mastercard, American Express og Diners Club.

Levering

Hvordan sender i pakker?

Vi sender alle vores pakker med GLS. Som standart sender vi til nærmeste GLS pakkeshop. Der er også mulighed for at vælge hjemmelevering. Ekspres levering til pakkeshop eller ekspres levering til hjemmeadresse.

Ønsker du levering til firmaadresse vælges hjemmelevering.

Kan jeg selv vælge pakkeshop ?

Som udgangspunkt benyttes altid nærmeste GLS pakkeshop fra din leveringsadresse.

Ønsker du en bestemt pakkeshop, kan du skrive hvilken i kommentarfeltet.

Hvad har I af leveringstid?

Vi bestræber os på at på at afsende ordren inden for 24 timer på hverdage. I travle perioder, som i julen, kan dette ikke sikres 100%.

Den normale leveringstid er 3-5 hverdage. Det er muligt, at tilvælge ekspreslevering. Her kommer du først i køen og vi sikrer, at din pakke er fremme 1-2 hverdage efter bestilling.

Bemærk, at ved produkter med graveringer, kan være længere leveringstid en normalt.

Hvordan returnerer jeg en vare?

Hvis du ønsker at returnere en vare, skal du selv betale for returnering. Du skal blot sende den retur til os, og inden da bedes du skrive en e-mail til os. Bemærk vi først kan returnere pengene hvis varen er i orden, du returnerer indenfor fortrydelsesfristen på 14 dage og varen er i orden og ikke har taget skade.

Opsætning og montering

Hvordan monterer jeg mit produkt?

Når du handler hos WoodsUp får du altid ophængs materialer med. Nogle få produkter kræver skruer.

Det vil typisk være knager eller hylder. Vi leverer skruer og rawlplugs, som passer til almindelig mur.

Er din væg af en anden type, som gips, skal du selv have skruer og rawplugs dertil. Ved de fleste mindre produkter følger der hæftemasse med (også kaldet elefantsnot eller lærens tyggegummi).

Til store produkter anbefaler vi dobbeltklæbende tape. Ved produkter, hvor vi anbefaler dobbeltklæbende tape vil det medfølge i pakken.

Kan jeg betale for I kommer og monterer hjemme hos mig?

Ring til os, så finder vi en løsning.

Betingelser mv.

Hvor finder jeg Jeres handelsbetingelser?

Du finder WoodsUp.dk handelsbetingelser her. Desuden fremgår de nederst på hjemmesiden og vi henviser altid på både ordrebekræftelse og faktura.

Hvor finder jeg Jeres privatlivspolitik?

Du kan læse mere om opbevaring af personlige informationer, cookies og privatlivspolitik her.